Hola! Em dic Berta sóc de Vinaròs, una petita ciutat de Castelló i durant aquesta setmana participaré en el PRAKTIKUM 2001.

Avui ens han asignat un tutor dins de la universitat i he conegut a les compa

nyes, Laura y Alba, amb les quals duré a cap el projecte de «Mejora de la calidad nutricional y resistencia a enfermedades en solanáceas».  Hem visitat els laboratoris de la universitat y també hem anat a vore els hivern

acles. Està molt xulo, però estan molt lluny uns llocs dels altres i ens ha tocat caminar molt. També ens han explicat en què consisteix el projecte i també com miren la qualitat de les tomates, per exemple. Ens han dit que vorem la duplicació de l’ADN i també vorem en què consisteix la técnica de la PCR.

El género Capsicum comprende varias especies de plantas, emparentadas con el tomate como los pimientos(solenáceas).

Crec que m’ha tocat un projecte prou interessant ja que m’agrada molt la genética i crec que podré comprovar com es du a la pràctica aquest tema. A més, com encara no sé que vull estudiar, potser m’ajudi a decidir-me per alguna banda.

A l’hora de dinar he conegut a altres companys de la ingenieria Agrónomica i del Medi Natural. Em estat parlant i també hem compartit opinions dels projectes que ens han asignat a cadascún. De moment m»ho estic passant molt bé i pareix que seguirà així!

A la universitat em fa la sensació que estic a un altre món. És molt gran i es com una altra ciutat dins de Valéncia, té moltes instal·lacions i pareix que no puga existir l’aborriment. Avui vaig molt perduda ja que ací hi han molts d’edificis i no sé ni on estic però espero ubicar-me prompte.

Per el que puc anar veient crec que serà una experiència diferent. Interessant. Crec que m’ho passaré molt bé i hi aprendré moltes coses. Bé doncs, per a comprovar-ho hi haurà que esperar… Demà us conto més coses! Adéu!! 🙂

Comentarios desactivados en Mejora de la calidad nutricional y resistencia a enfermedades en solanáceas (Berta)